3.1.2013

"Potnarskista"

 Niin meillä sanotaan tinaa valaessa, "Potnarskista". Mies väittää, että se on joku meijän perheen itse keksitty juttu. Ja minä kun oon aina luullut, että se on sellainen yleinen sanonta. Noh, väliäkös tuolla. Mutta perinne on perinne ja siitä ei poiketa. Ei sitten millään! 

 Uutta vuotta vietettiin perheen kesken ja mun vastuulle jäi jälkkärit. 
Tein sitruuna-inkiväärimuffinsseja ja tuollaiset Domino-mascarponemaljat. 
Muffinssit oli aivan mahtavia, niistä tuli mun uusia lemppareita. 
Just sellaisia kesäjuhliinkin sopivia, mukavan raikkaita.
Vuodenvaihde oli oikein hauska, mukava ja hitusen hulvatonkin. Syötiin hyvin perheen kesken ja vähän myös bailattiin ystävien kanssa. Intoutuipa mamma jopa tanssin pyörteisiin. 

Uusi vuosi on aina ihanaa aloittaa! Mielessä olisi monta hyvää lupausta, mutta jospa pidän ne vaan haaveina ja suunnitelmina. Ehkä ne sitten toteutuu paremmin! 
Oon jostain ihmeestä saanut ihan kauheen kovan inspiraation kodin sisustamiseen. Aina olen siitä tykännyt, mutta koskaan se ei ole mun mieltä näin kovasti täyttänyt. Elikkä erilaisista tuunauksista ja sisustusprojekteista voipi jatkossa olla tarinaa täälläkin. 

Olkoon vuotesi ihana! 

3 kommenttia:

  1. Ihanaa alkanutta vuotta!

    VastaaPoista
  2. Kaunista Uutta Vuotta! :) Herkullisen näköiset jälkkärit...

    Innolla odotan kuvia tulevista tuunauksistasi ja sisustusprojekteistasi. Niin ja inspis on ehdottomasti parasta!

    VastaaPoista
  3. Kiitos samoin teille :) Inspis, oi inspis, nyt se jyllää ja myllää eikä anna rauhaa! Ihanaa!

    VastaaPoista