8.8.2012

Sajeaamu..

 ..vaihteeks taas! 
No kyllä mää tykkään tollasesta syksyisestä, vähän ankeestakin säästä. Mut tänään olis ollut tori-ilta, johon oisin mennyt kauppaamaan tuotteitani. Pläääh. No jospa se tuosta vielä ennen iltaa hellittäis. 
Sit toinen on vähän mälsää, kun ei oikein viiti lähtee muksujen kanssa ulos. Pikku-Karhun kans kyllä menis, kun pistäis sajekamppeet päälle, mutta tuo Lyytinen sitten. No, ehkä kantoreppuun ja sitten vaan joku superiso takki itelle päälle.. Hmm..


Neiti Aurinkoinen. (Joka ei kyllä aina oo näin aurinkoinen)
 Pikku-Tirppana on jo 9 ja ½kk, eikä hampaita kuulu. Ihan hassua! Tiiän että joillekin tulee myöhemmin, mutta nyt ollaan jo niin myöhässä, että kaikki pienten äitit keitten kanssa oon jutellut, on sanonut lapsilleen tulleen hampaat jo ennen tuota. 
Kyllä ne sieltä varmaan putkahtaa, en mää sitä pelkää. Mutta kauanko vielä?! Kitinää riittää ja kyllä mä siitä tuota hampaitten tuloa syytän. 
Sitten ku se pallero herää aamullakin kukonlaulun aikaan. Tai jopa ennen kukonlaulua, parhaimmillaan 4-5 aikaan.

Sain taas kivan tilauksen; vauvalle pitsipanta ristiäisiin :) Tein muutamia vaihtoehtoja ja niistä tuli kyllä aika mukavia, ehkä päätyvät jopa ihan "tuotantoon" asti!


"Minä haluan mennä majaan. Minä haluan ottaa kettu-tyynyn. Minä haluan mennä peiton alle. Minä haluan ottaa tiiisat!"

 Vähänkö se on ihana :) Nyt kun hän on oppinut tuon "minä haluan", katsoo koiranpentukatseella silmiin ja sanoo tuon "haluan" semmosella lapsen pehmeellä ällällä! Apuvaaa! Miten voi sanoa ei?
Sit se meni majaan ja otti tirsat. Hirmu paksu täkki oli pakko saada päälle vaikka sisälämpötila täällä meillä pyörii siinä 27asteessa.

Vaikka mun pitää aina aamulla herätä niin aikasin, niin en millään malta mennä nukkumaan!
Kun lelut on siivottu lattialta, lapset on saatu nukkumaan, haluan nautiskella siitä ihanasta rauhasta. 
Hämärän hyssystä. 
Keksin aina sata muuta tekemistä kuin mennä nukkumaan. 
Joskus surruutella ompelukoneella, rauhassa, ilman keskeytyksiä. 
Silloin tällöin leipoa jotain, vaivata vaikka pullataikinaa. 
Välillä upota vaan sohvan pohjalle katsomaan telkkaria tai lukemaan. 
Toisinaan myös surffailla netin ihmeellisessä maailmassa, jossa joku ihana linkki johtaa ainakin yhteen uuteen. 
Siivota kaappeja, tehdä matkasuunnitelmia, jynssätä lattialistoja, haaveilla, tehdä koruja, pyykätä.. 

Siinä muutama esimerkki. Ja aamulla väsyttää ;) 
Mutta jo rutiininomaisesti lataan illalla kahvinkeittimen valmiiksi, aamulla *naps* ja kun ihana kahvintuoksu saavuttaa nenän, tunnen herääväni uteliaana uuteen päivään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti